Saturday, February 26, 2011

_H0MESiCk_ SaYaNGi iBu BaPA aNDa..

Tetibe rasa rindu yang amat sangat kat rumah... Mak..Abah..
padahal bukan lama sangat tak jumpa pun..
Apa yg buatkan aku tetiba rasa macam ni?

Tadi aku borak2 dengan roomate2 kesayangan aku..
Entah macam mana boleh terbuka cerita pasal family...
Sorang roomate aku ni,, Aku baru tahu yang dia anak yatim piatu..
Arwah ayahnya meninggal masa kita Tingkatan 3 n mak dia pula tahun lepas...
Lebih sadis lagi dia ni pernah ada adik beradik 8 orang tau..
Kenapa aku cakap pernah? sabar la.. nak citer la ni..
Ok..  pada asalnya 4 lelaki n 4 perempuan..
Tapi...sudah tertulis, adik beradik lelakinya semua dah meninggal.. sbb sakit..
Yang terbaru awal2 sem haritu...
Sekarang just tinggal dia n 3 kakak dia.. dia ank bongsu..
Kesian dia.. Roomate aku  ni baik orangnya.. lembut je..
Dia tabah dengan semua yg tertulis....

Bila aku dapat tahu,,
Aku bersyukur sangat parents aku masih ada lagi..
Ada tempat aku nak bergantung, berlindung n mengharap kasih sayang..
Tetiba aku rasa rindu sangat kat mak n abah aku..
Takpe2.. mak kata esok dia datang Segamat. Yeayyyy!!! (^_^)
hehe.. So.. kpd korang semua... Sayangilah ibu bapa anda..Hormati mereka..
Kalau tak kerana susah payah diorang,, korang tak sampai tau kat mana korang sekarang..


............S.E.K.I.A.N..........

No comments:

Post a Comment